Huren

Ons clubgebouw is, op aanvraag, in combinatie met onze speeltuin te huur voor kinderfeestjes. Omdat er zoveel animo is doet u er wijs aan om ruim op tijd te reserveren. Informatieverstrekking en reserveren doen wij uitsluitend per mail zodat wij aanvragen op volgorde van binnenkomst kunnen behandelen. Wij noteren geen opties, alleen concrete reserveringen. Onze contactgegevens vindt u bij 'Contact en info'.

Check onze agenda voor beschikbaarheid.

Prijzen:

Huur Clubgebouw: € 40,- p/u (€45,- p/u per 1-1-2025)

Borg: € 100

Toezichthouder speeltuin: € 10 p/u (€15 p/u per 1-1-2025)

 

Regels huren clubgebouw en/of speeltuin

    • Het clubgebouw wordt met of zonder speeltuin verhuurd voor kinderfeestjes, op afspraak, voor een vooraf bepaalde tijd tussen 9.00u en 17.00u.
    • Huur bedraagt €40,- p/u (€45 p/u m.i.v. 1-1-2025) en is inclusief gas, water, licht maar exclusief borg. De borg bedraagt € 100,-.
    • Wilt u voorbereidingen treffen en/of versieren en dit na afloop weer opruimen, tel dit dan bij uw huurtijd op. Uiterlijk 17.15u dient u het pand en/of terrein te verlaten en wordt er afgesloten door de aanwezige vrijwilliger/toezichthouder van SVS.
    • Opruimen van uw spullen, versiering, vegen/dweilen, dient u ook binnen de huurtijd uit te voeren zodat u uiterlijk op de gereserveerde eindtijd het clubgebouw kunt verlaten. Schoonmaakmiddelen zijn aanwezig en worden door ons ter beschikking gesteld. Houdt bij het verlaten van het pand/terrein rekening met omwonenden. Wij zijn midden in een woonwijk gesitueerd.
    • Het clubgebouw dient u schoon achter te laten en inventaris en meubilair terug te zetten zoals u het aantrof. De vaatwasser dient bij vertrek LEEG te zijn. De aanwezige vrijwilliger/toezichthouder voert controle uit bij afsluiten. Laat u het niet netjes achter, komt u niet toe aan schoonmaak of kiest u er bewust voor de schoonmaak door ons te laten doen dan brengen wij hiervoor €25 p/u in rekening met een minimum van 1 uur. Dit wordt ingehouden van de borg.
    • Tussen verschillende huurders op één dag houden wij 1 uur vrij vanwege controle van inventaris en evt. schoonmaak.
    • Het clubgebouw en/of speeltuin mag tot maximaal 17.00u. gebruikt worden.
    • Het clubgebouw wordt niet verhuurd op zondag.
    • Muziek afspelen is alleen toegestaan via de daarvoor aanwezige geluidsinstallatie. U kunt een laptop, tablet of telefoon aansluiten op de aanwezige USB-poort. U dient zelf te zorgen voor de juiste kabel. Vergeet hierbij niet de oplader van uw apparaat mee te nemen. Verdere specifieke instructie is ter plaatse in de vorm van een handleiding. Het is niet toegestaan om zelf geluidsapparatuur, in wat voor vorm dan ook, mee te nemen en binnen of buiten het clubgebouw te gebruiken.
    • Zonder toezicht van een vrijwilliger/toezichthouder van SVS is het niet toegestaan gebruik te maken van de speeltuin.
    • Gebruik van versiering t.b.v. feesten en partijen is toegestaan.  Deze mogen enkel bevestigd worden aan de daarvoor bestemde haken aan de muur. Bevestiging aan het systeemplafond is NIET toegestaan. Ruim en verwijder na afloop niet alleen versiering maar a.u.b. ook punaises, plakband en touwtjes weer op! Laat u dit toch achter dan rekenen wij €25 p/u voor het opruimen met een minimum van 1 uur.
    • Voor gekoelde consumpties kan er gebruik worden gemaakt van de aanwezige koelkast en horecakoeling onder de bar. Deze dienen schoon en leeg achter gelaten te worden.
    • Frituren met eigen pan is toegestaan onder de afzuigkap.
    • Gedurende gebruik/huur van het clubgebouw dient u zelf te zorgen voor extra toiletpapier (2 rollen per toilet aanwezig), handdoek/theedoek, vaatwastabletten en/of wasmiddel.
    • Schade aan inventaris dient u te noteren op het schadeformulier, deze liggen in de keuken, en in te leveren bij de vrijwilliger. Veroorzaakte schade wordt ingehouden van de borg.
    • Bij het verlaten van het clubgebouw dient de verwarming op stand * te worden gezet en de afzuiginstallatie op 0.
    • Binnen roken is niet toegestaan. Buiten roken kan, deponeer peuken in de daarvoor aanwezige asbak rechts van de voordeur.
    • Afval en vuilniszakken dient u na afloop zelf weer mee te nemen. Laat u dit toch achter dan wordt hiervoor € 25,- per zak van de borg ingehouden.
    • Wilt u het clubgebouw en speeltuin gelijktijdig huren/gebruiken dan zijn er mogelijk aanvullende kosten. Buiten het seizoen en/of reguliere openingstijden om betaald u € 10,- per uur (€15 p/u m.i.v. 1-1-2025) voor de aanwezige vrijwilliger, entree voor de kinderen is daarbij inbegrepen. Geef dit vooraf door bij het maken van de reservering en maak alle kosten in één keer over onder vermelding van de huurdatum. Zowel clubgebouw als speeltuin zijn tot maximaal 17.00u te huren. Door bijvoorbeeld weersomstandigheden kan de vrijwilliger/toezichthouder beslissen om de speeltuin te sluiten.
    • Wilt u alleen gebruik maken van de speeltuin voor uw kinderfeestje dan zijn daar de reguliere regels van toepassing. Leden kunnen op vertoon van hun toegangsbewijs gratis naar binnen, voor niet-leden is het € 1,- per kind. Buiten reguliere openingstijden betaald u ook € 10,- per uur voor de aanwezige vrijwilliger (€15 p/u per 1-1-2025). Eigen consumpties meenemen is toegestaan. De speeltuin is niet exclusief af te huren dus leden hebben tijdens openingsuren ten allen tijden toegang. In dit geval rekent u alles, ter plaatse, contant of met pin af bij de aanwezige vrijwilliger.
    • Het nuttigen van alcohol in de speeltuin is ten strengste verboden. Dit mag alleen in het clubgebouw of op het pleintje voor het clubgebouw, dus buiten het hek van de speeltuin.
    • Er is een vergunning voor 150 personen voor het clubgebouw maar uit ervaring weten wij dat het bij 100 personen al behoorlijk vol is.
    • Voorafgaand aan het gebruik van de ruimte wordt van u verwacht het afgesproken huurbedrag + € 100,- borg over te maken op rekening IBAN NL39 RABO 0385 8816 49 t.n.v. Speeltuin Vereniging Slikkerveer o.v.v. de huurdatum. De borg, minus evt. breukschade en mits het clubgebouw netjes is achter gelaten, ontvangt u binnen 30 dagen terug op uw rekening.
    • Er zijn 13 tafels van 80x120cm, ca. 55 stoelen en 8 barkrukken aanwezig.
    • (ALLEEN) Bij een noodgeval en/of calamiteiten kunt u bellen met 06 – 42 82 09 10.
    • Bij overtreding van de regels heeft de vereniging het recht de volledige borgsom in te houden.

    Wijzigingen onder voorbehoud. Aan deze regels kunnen geen rechten worden ontleend.